1 mars 2017

Dags att skapa ett konto till vår innovationsplattform!

Nu är det äntligen dags, IRT-plattformen är live och som medlem har du rätt till en licens.

På plattformen kan du:
· Hitta andra medlemmar från hela det nationella nätverket
· Utvärdera potentialen i din idé genom en 10-stegsprocess
· Få hjälp att genomgå en modern innovationsprocess och på så vis öka dina chanser att utveckla en idé till något som verkligen efterfrågas på marknaden!

Dessutom är verktyget roligt att använda och kommer förhoppningsvis motivera dig att komma vidare i ditt innovationsprojekt.

För att få en registreringskod vilket krävs för att skapa ett konto, mejla

Här finns även en manual som du kan ha som stöd när du använder verktyget. Vid ytterligare frågor, var vänlig kontakta Helen Mattsson på .

Gå till innovationsverktyget

För medlemmar i Svenska Uppfinnareföreningen är verktyget kostnadsfritt! Om du inte är medlem men ändå vill använda verktyget kostar det 1500 kronor. Alternativt kan du välja att bli medlem i Svenska Uppfinnareföreningen.