Medlemserbjudande för

Ny Teknik

Ny Teknik (Klicka på länken för att prenumerera)

I över 40 år har Ny Teknik varje vecka rapporterat och granskat den tekniska utvecklingen och skildrat nya spännande trender som förändrar villkoren för industrin. I Ny Teknik läser du om de senaste nyheterna, produkterna, trenderna och innovationerna. Här kan du läsa om nystartade företag som kan bli morgondagens storbolag. Vi ligger i framkant när det gäller bevakning av expansiva branscher som IT, telekom, energi och bioteknik samt hur den nya tekniken används inom industrin.

I prenumerationen ingår tidningen i papper och digitalt på sajten och i vår app, inloggning på nyhetssajten och vårt premiumnyhetsbrev som endast prenumeranter har tillgång till.

Är du inte medlem kan du blir det direkt här - Jag vill bli medlem i Svenska Uppfinnareföreningen

För