8 december 2014

Bra respons på nytt medlemserbjudande!

För cirka en månad sedan gick Svenska Uppfinnareföreningen ut med ett nytt medlemserbjudande - Sälj ditt patent? Där patentägare som använder Svenska Uppfinnareföreningens årsavgiftsbevakning nu har försäljningsmöjligheter. Är du en patentägare med ett eller flera patent som inte längre är relevanta för din verksamhet, bör du överväga möjligheten att tjäna pengar på dessa tillgångar genom en försäljning. Det finns många exempel på patentägare som tjänar pengar på sina patent på detta sätt. Detta gäller särskilt i USA, Europa och i vissa länder i Asien. Hittills har ett femtontal intressenter hört av sig och av cirka 30 patent har en tredjedel gått vidare till patentombudet och ligger i försäljningsprocess.

Läs mer om detta medlemserbjudande