15 april 2015

Medlems- och årsmöte 2015

Årets sammankomst börjar på fredagen den 24 april kl. 12.00 med lunch och spännande seminarium "Hur tillvaratar samhället dagens uppfinnare för att skapa tillväxt och arbetstillfällen?" på Sveriges Ingenjörer, Citykonferensen, Malmskillnadsgatan 46 i Stockholm. Sen fortsätter vi i gemensam buss till Stadsgårdskajen där vi hoppar på M/S Birka.

Lördagen inleds med det formella årsmötet i sedvanlig ordning. Efter lunch pratar vi bland annat om InnovationOnline.se. Vi återkommer till Stockholm 15.45.

Inbjudan, kallelser och övriga årsmöteshandlingar kommer att publiceras successivt på: www.uppfinnare.se/årsmöte-24-25-april-2015

Anmälan och information: www.uppfinnare.se/årsmöte-24-25-april-2015
Anne Bengtsson, 08-545 164 74, , senast 16 april 2015

Kostnad Svenska Uppfinnarföreningen bjuder ordförande/alternativt ersättare på måltider och uppehälle under dagarna samt styrkta resekostnader till och från mötet.

Övriga medlemmar är välkomna och boka sin resa samt måltider genom Birka Cruises 08-702 72 00, , www.birka.se

Välkommen!