31 juli 2017

Tips! Teknikpausa i sommar?

Mobiltelefoner, surfplattor och datorer upptar en stor del av vår vardag. Vi spenderar alltmer tid framför sociala medier, samtidigt som utrymme för återhämtning och reflektion minskar. En ständig nåbarhet, ett högt kommunikationstempo och ett stort informationsflöde leder lätt till ökad stress. Genom att pausa från mobilen, surfplattan och datorn bli du mer närvarande och en värld av stimulerande aktiviteter öppnar sig.

Boken Teknikpausa, skriven av Fredrik Kellin, inspirerar till motion, naturupplevelser, skaparglädje, utmaningar, upptäckter, kunskap och gemenskap.

Fredrik Kellin jobbar som projektledare på ett av Sveriges största IT företag. Han lyckas alltid uppnå en sund balans mellan arbete och fritid. Fredrik teknikpausar själv genom att dansa, fågelskåda, löpträna, jonglera, uppfinna
och lära sig språk.

Nu har du som är medlem i Svenska Uppfinnareföreningen möjlighet att få 25% rabatt på min bok Teknikpausa via rabattkoden "teknikpaus" hos förlaget: http://www.idusforlag.se/teknikpausa

Fredrik Kellin