Medlemsföreningar

Det finns uppfinnarföreningar från söder till norr. Hit söker sig uppfinnare, men även andra som vill bidra i de kreativa diskussionerna i nätverken. Föreningarna har värdefulla förmåner och många erfarna medlemmar.

Alla som söker sig till uppfinnarföreningar bär på idéer, men alla är inte nyblivna uppfinnare. En del har kommit långt och vet vad det innebär att ta en idé till en uppfinning. Andra är inte uppfinnare utan kan komma från företag eller till exempel jobba med patentfrågor, men alla tycker om den kreativa atmosfären som kan uppstå i de olika föreningarna.

Ett medlemskap i någon av föreningarna innebär att du också är medlem i Svenska Uppfinnareföreningen. Var finns din närmsta förening? Klicka på de expanderbara rubrikerna nedan eller gå via vår karta

Sök din förening här:

Övre Norrland